טלפון (ברק) : 052-2905905

כידוע לכם אין שכבת הריצוף מהווה שכבת איטום וכתוצאה ישירה של מים כלואים מתחת לריצוף, נוצרות נזילות רבות ומגוונות בתקרה בקירות ובשאר נקודות שונות.
אנו בחברת איטום פז מבצעים איטום גגות מרוצפים כולל הרמת הריצוף וריצוף הגג מחדש (קיימת האפשרות לאטום את הגג גם ללא הרמת הריצוף לחצו כאן לקריאה נוספת בנושא).
בעת הרמת הריצוף יש להגיע עד שכבת היסוד של הגג/מרפסת כולל פינוי החול ואו החצץ שנמצא תחת הריצוף, לאחר הפירוק יש לפנות את הפסולת לאתר הטמנה כחוק, לאחר מכן נדרשת בדיקת יסודית של שיפועי הגג/מרפסת, במידה ואינם תקניים יש לבצע יציקת בטקל (ראו ערך ניפרד באתר זה) לאחר מכן לבצע רולקות בטון בהיקף (עליה של 45 מעלות במפגש קיר רצפה לצורך עליה עם האיטום במעקה) לאחר מכן מגיע שלב האיטום.

איטום לאחר פירוק ריצוף
פירוק ריצפה לאחר גילוי מים כלואים

איטום של גג שעתיד להיות מכוסה בריצוף/דק מומלץ לאטום בשתי שכבות איטום.
כדי להבטיח איטום לאורך זמן האיטום מתבצע בשתי שכבות של יריעות ביטומניות (ראו ערך נפרד באתר זה) או שכבה של יריעה ביטומנית ושכבה של חומר פוליאוריטני, לאחר מכן מומלץ לבצע בדיקת הצפה של לפחות 48 שעות. לאחר מכן מתבצעת התקנת נקזים כפולים (מרזב אשר מקבל מים גם מהריצוף העליון וגם מהאיטום אשר מתחת לריצוף).
בתום בדיקת ההצפה מרצפים את הגג עם ריצוף בעל משטח פנים המונע החלקה.

סגירת הריצוף לאחר איטום הגג

חברת איטום פז מבצעת עבודות מסוג זה כולל כל השלבים המפורטים לעיל כולל ריצוף הגג בסיום האיטום
ונותנת אחריות מלאה לכל שלבי בצוע העבודה.

תודה צוות איטום פז לייעוץ חינם ותיאום ביקור – חייגו עכשיו לברק: 052-2905905 או מלאו את טופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם

מלאו טופס ליצירת קשר

למה לבחור איטום פז

השירותים שלנו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן