טלפון (ברק) : 052-2905905

איטום גגות מרוצפים

כידוע שאין דומה איטום גג מרוצף לאיטום גג רגיל וזאת מהסיבה הפשוטה שמערכת האיטום אינה גלויה לנו ולכן יש מספר אלמנטים קריטיים שצריך לדעת.

כשמדברים על איטום גג מרוצף, חייבים לתת את הדעת לגבי הניקוז (המרזב) איטום של בית (במקרה הטוב) מתבצע על ידי איש איטום מוסמך (אוטם מורשה או קבלן רשום) ומקצועי שעוזב את הפרויקט בגמר האיטום.

בשלב הבא נכנס קבלן הריצוף שהוא קבלן ריצוף מצוין אך ללא ידע מקצועי בנושא האיטום והוא זה שאמון על התקנת הניקוז (המרזב) ולכן הרבה פעמים מתבצעת התקנת נקז רגיל לגג ולא התקנת נקז כפול.

בקצרה לנקז כפול ישנם שני פתחים, פתח עליון לניקוז המים שמגיעים דרך הריצוף ונקז תחתון שקולט את המים שמגיעים מתחת לריצוף (כ 55 אחוז מהמים שמגיעים באמצעות הגשם חודרים את הריצוף ופוגשים את מערכת האיטום שנמצאת תחת הריצוף) ולכן במקרה שלא בוצעה התקנה של נקז כפול או לחלופין בוצע נקז כפול אבל לא בוצע כפי הנדרש, נוצרת הצפה תחת הריצוף, הצפה שבמקרה קיצון אף מסכנת את המבנה כתוצאה מהוספת משקל ובמקרה הרגיל גורמת לחדירת מים ולכתמי רטיבות. לאחר שהופיעה הרטיבות לא ניתן לפתור את הבעיה בביצוע של התקנת נקזים כפולים בלבד בגלל שמערכת האיטום כבר נפגמה ולכן מה שנדרש לעשות זה לחדש את האיטום בכל השטח המרוצף.

ישנם פתרונות נוספים לאיטום גגות מרוצפים ולאחר ביקור במקום תינתן האופציה הטובה ביותר והספציפית לכם תודה צוות איטום פז לייעוץ חינם ותיאום ביקור – חייגו עכשיו לברק: 052-2905905 או מלאו את טופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם

מלאו טופס ליצירת קשר

למה לבחור איטום פז

השירותים שלנו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן