טלפון (ברק) : 052-2905905

ליצירת קשר : 052-2905905

איטום קירות

קירותיו החיצוניים של כל מבנה חשופים באופן תדיר להשפעות הסביבה ומזג האוויר, וספציפית לחדירה של מים ולגורמים שונים העלולים לגרום להיווצרותם של סדקים. קיימות מספר סיבות נפוצות אפשריות להופעתם של סדקים בקירות החיצוניים, ובכל אחד מן המקרים הטיפול הטוב ביותר עשוי להשתנות מעט, אך על פי רוב מה שנדרש הוא לבצע איטום של הסדקים ושל הקירות החיצוניים כולם, ולעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה. כיצד נדע מתי גם בבית שלנו נדרש איטום של הקירות החיצוניים, כיצד ניתן להיות בטוחים ומהי הדרך הטובה ביותר להבין בדיוק מה מצב הקירות ומהו הטיפול המתאים ביותר במקרה זה?

סימנים להופעתם של סדקים בקירות החיצוניים של הבית

כמובן שהסימן הפשוט והמתבקש ביותר להופעתם של סדקים בעייתיים בקירותיו החיצוניים של הבית הוא כאשר הסדקים גלויים ונראים לעין. גם כשמצב זה מופיע, לא תמיד פשוט להבין אילו סדקים אילו בדיוק, עד כמה הם עמוקים או נרחבים ומהי דרך הטיפול הנדרשת עבורם. מסיבה זו, ברגע ששמים לב בפעם הראשונה להופעתם של סדקים חיצוניים, יש להיוועץ באנשי מקצוע ובמומחים מעולם האיטום (לכך נגיע בהמשך).

דרך נוספת לזהות כי קיימים סדקים בקירות החיצוניים של הבית, גם אם הם עדיין אינם גלויים לעין, היא על ידי הופעתם של כתמי רטיבות בפנים המבנה. גם סדקים קטנים או מוסתרים מאפשרים למים לחדור מבעדם אל תוך קירות המבנה, והמים במהרה עושים דרכם אל הקירות הפנימיים, ויופיעו לרוב בקומות התחתונות ועל גבי התקרה
(שכן כוח המשיכה מוריד את המים מטה, כך שפעמים רבות הם הופכים גלויים
לראשונה דווקא בתקרה או בקומות התחתונות).

איטום קיר חיצוני

בהקשר זה יש להבין כי גם אם מתגלים סימני רטיבות וחדירת מים מבחוץ בקומה הראשונה של המבנה, ייתכן בהחלט כי הסדקים נמצאים גם (או אולי בעיקר) בקומות העליונות יותר, ולכן נדרשת בדיקה מקיפה ויסודית של המבנה כולו, וטיפול בכל מוקדי הבעיה הרלבנטיים. פעמים רבות, מתבצעות עבודות האיטום הללו באמצעות סנפלינג מגג המבנה, כך שעבודה זו מצריכה כאמור לא רק ידע מקצועי מעמיק אלא גם כלים מיוחדים (מנוף, ציוד סנפלינג וכד') והכשרה מקצועית מיוחדת לעבודה בגובה.

הדרך היחידה להיות בטוחים - התייעצות עם חברת איטום מקצועית

זיהויים של סדקים בקירות החיצוניים של המבנה ואבחון המצב באופן פרטני (היקף הסדקים, עומקם, הסיבה להיווצרותם ודרך הטיפול הרצויה והטובה ביותר) אינו עניין של מה בכך. גם מי שמבין דבר או שניים בשיפוצים ובבנייה אינו בהכרח מוסמך ומוכשר לאבחן ולהבין באופן מעמיק את מצב הקירות, בין היתר מכיוון שמדובר בתחום בפני עצמו – עולם שלם של ידע וניסיון בו יש להחזיק על מנת להתמודד עם נושא זה בצורה הטובה ביותר.

לכן, ברגע שרק עולה לראשונה החשד לקיומם של סדקים בקירות החיצוניים, הדרך המומלצת והטובה ביותר להתמודד עם המצב היא להזמין חברת איטום מקצועית, ולתת לאנשי המקצוע המתמחים ספציפית בתחום זה, למדו ועסקו בו במשך שנים, לאבחן את המצב ולייעץ לכם. בחלק מן המקרים מתגלה כי מדובר בסדקים מקומיים ושטחיים בלבד וכי אין (עדיין) צורך בעבודת איטום מקיפה ויסודית. במקרים אחרים מתגלה כי המצב דווקא כן חמור, ואם לא נפעל עכשיו עלול להיווצר נזק נוסף וחמור יותר למבנה כולו.
בכל מקרה, חשוב מאוד לוודא כי אתם מתייעצים ועובדים עם חברת איטום מקצועית ומנוסה בלבד.

אנחנו באיטום פז פועלים בתחום האיטום המקצועי באופן נרחב מזה שנים רבות ומחזיקים אנשי מקצוע מהתחום אשר צברו ניסיון שקשה למצוא בענף זה. כמובן שהחברה מורשית ומנוסה בעבודות בגובה, כפי שנדרש כאמור במקרים רבים.

אתם מוזמנים להתייעץ איתנו  ובכך להבטיח כי אתם עושים את מה שצריך על מנת לשמור על בטיחותם האישית של המתגוררים במבנה ודואגים להעניק לקירות את הטיפול הנדרש על מנת שיישמרו במצב טוב לאורך שנים רבות קדימה.

מידע מקיף נוסף אודות איטום של קירות חיצוניים תוכלו למצוא בדף זה איטום קירות חיצונים

תודה צוות איטום פז לייעוץ חינם ותיאום ביקור – חייגו עכשיו לברק: 052-2905905 או מלאו את טופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם

מלאו טופס ליצירת קשר

למה לבחור איטום פז

השירותים שלנו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן