טלפון (ברק) : 052-2905905

ליצירת קשר : 052-2905905

נזילות מים במבנה בו אנו מתגוררים או עובדים עלולות להפוך להיות צרות צרורות מבחינתנו, במיוחד במקרים בהם מקור הנזילה אינו גלוי ונראה לעין. למעשה, מדובר במקרה נפוץ יחסית ממנו סובלים אינספור משקי בית בישראל ובעולם כולו מדי שנה – הן בבנייני מגורים והן בבתים פרטיים, מבנים המשמשים כמקומות עבודה או משרדים ומבנים ציבוריים כאחד – נזילות מים הן דבר שבשגרה וחלק מהבלאי הטבעי המאפיין כל מערכת דינאמית דוגמת צנרת וכן נזילות כתוצאה ממי גשמים. מהם הסימנים הראשונים שעשויים להעיד על קיומן של נזילות מים במבנה, מהי הדרך להיות בטוחים ומה יש לקחת בחשבון בעת בחירה של מומחה לאיתור וטיפול בנזילות?

נזילות במבנה - סימנים מקדימים

קיימים כמה סימנים מקדימים אשר עשויים להעיד על קיומן של נזילות מים במבנה, גם בתוך קירותיו ובמקומות מוסתרים נוספים. יש לציין כי ככל שנזהה את הסימנים הללו וניתן עליהם את דעתנו מוקדם יותר, כך קיים סיכוי טוב יותר להימנע מנזק למבנה ולאתר ולתקן את הנזילה ביתר קלות, כך שכדאי להיות מודעים לסימנים אלו ולפעול ברגע שעולה חשד לנזילה. הסימן הנפוץ ביותר אליו יש לשים לב הוא הופעתם של כתמי רטיבות בקירות הבית או בתקרה. כמובן שגם כאשר מופיעים סימנים אלו עשויים להיות להם גורמים נוספים ושונים מנזילה פנימית, אך הופעה חוזרת ונשנית של כתמי רטיבות צריכה לעורר אצלכם נורה אדומה וחשד לנזילות. סימן נוסף הוא חשבונות מים גבוהים יחסית, ללא סיבה נראית לעין. במידה וחשבון המים שלכם גבוה באופן יוצא דופן, ייתכן בהחלט שזה בגלל נזילת מים אליה אינכם מודעים (מפני שאיננה במקום גלוי). וכמובן שישנם סימנים מובהקים וחד משמעיים יותר, דוגמת דליפה של מים מהתקרה או הצטברות מים על הרצפה. במקרים אלו ברור כי קיימת נזילה במקום כלשהו, ואם אינם מאתרים את מקורה בקלות, ייתכן בהחלט כי המקור הוא בתוך הקירות או במקום מוסתר אחר כלשהו.
איתור נזילות מים

איתור נזילות על ידי איש מקצוע ובשימוש טכנולוגיה מתקדמת ויעילה

במידה ועולה חשד לקיומן של נזילות מים במבנה, הדרך הטובה ביותר להיות בטוחים ולאתר את מקור הנזילה במידה והיא אכן קיימת, היא על ידי זימון איש המקצוע המתאים, וספציפית אנשי מקצוע המתמחים באיתור נזילות ובתחום האיטום בכללותו .מומלץ לעבוד רק עם חברות מקצועיות ובעלות ניסיון המתמחות בתחום זה.

מה חשוב לבדוק ולשים לב בעת בחירה של מומחה לאיתור נזילות?

ובכן, כמובן שחשוב לוודא שמדובר באיש מקצוע המומחה בתחומו, ובדרך כלל דרך טובה לוודא זאת היא כאמור על ידי זימון חברה מקצועית המתמחה בעולם האיטום ובאיתור נזילות.

חשוב עוד להיות מודעים לכך שכיום קיימים אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ויעילים ביותר לאיתור נזילות, כאשר האמצעי המרכזי והבולט ביותר בתחום זה הוא מצלמות תרמיות. איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית מתבסס על טכנולוגיה המייצרת תמונה מפורטת ומדויקת של החום שמסביבנו. זה מאפשר לאתר גם שינויים מזעריים ברמות החום במבנה, גם בחלקיו אשר אינם גלויים (וספציפית בתוך קירות הבית). במקורות הנזילה יהיה לרוב הפרש זה או אחר של טמפרטורה (בין מקור הנזילה עצמו לבין הסביבה הקרובה אליו), וזה מאפשר לאתר את מקור הנזילה באופן מדויק, ללא כל צורך לשבור קירות ולפרק חלקים מן הבית.

אנחנו באיטום פז עובדים גם עם טכנולוגיה מתקדמת של מצלמות תרמיות ומעסיקים  את המומחים המקצועיים והמנוסים ביותר בתחום.
במשך שנים רבות אנחנו מטפלים בהצלחה יתרה באינספור מקרים של איתור וטיפול בנזילות מדי שנה.
לקבלת פרטים נוספים אודות האפשרות של איתור נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית מתקדמת גלשו לדף זה
איתור נזילות מים באמצעות מצלמה תרמית

תודה צוות איטום פז לייעוץ חינם ותיאום ביקור – חייגו עכשיו לברק: 052-2905905 או מלאו את טופס יצירת הקשר ונחזור אליכם בהקדם

מלאו טופס ליצירת קשר

למה לבחור איטום פז

השירותים שלנו

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן